Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 14 de desembre del 2013

DE TANT EN TANT TORNO ENRERE

M'agrada pujar sovint a les golfes de casa meva. Tinc la sort de tenir una casa gran al poble, amb unes golfes que m'agrada revisitar de tant en tant, perquè allí hi ha la història de la meva vida, i també la d'una part de la meva família.
En ser tan grans, acaben acumulant un munt de coses que guardem perquè ens agraden, tot i que de tant en tant toca desfer-se'n d'algunes, aquelles que han deixat de tenir sentit, o bé aquelles que han deixat d'agradar-nos, o aquelles que s'han anat acumulant per mandra de deixar-les al contenidor de la brossa.
Tancar històries que allà están, que probablemente revisitaré aviat (o no…) però que em distrauen de la quotidianeïtat quan aquesta m'avorreix massa…