Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 22 de març del 2015

NO ME TOQUES LA CA(L)DERA 2

Anem a per la segona crònica de la mutació, de la meva conversió en un ésser biònic... 
La cosa va evolucionant a un ritme natural...

Ja estic pensant com fer-hi una intervenció artística. 
De moment estic buscant possibilitats d'intervenció; ja dabeu que la meva especialitat són els cossos mutants... encara que mai me'ls hvia plantejat d'aquesta manera...

POSSIBILITAT 1: alguna cosa així ! per poder aprofitar les grapes... 
POSSIBILITAT 2: alguna cosa més artística tatuada... per amagar la cicatriu (encara que només sigui relativament) hi ha possibilitats infinites, que van de lo tribal, a lo oriental, a lo còmic, a lo metafòric... a lo religiós... potser una serp enroscada que acabi a la part del davant.


I així d'aquí a poquet temps em poso en un podium de discoteca a seguir els consells de BURNING!!!