Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 25 de juliol del 2011

L'ÚNIC QUE NO VAIG PODER ACONSEGUIR

L'àlbum de TRAJES TÍPICOS està complet. És a dir, tinc tots els cromos de trajes típicos, que ara que hi penso només són trajes típicos de noies, de nois no n'hi ha cap, ni tant sols d'acompanyant, com si lo típico només fos una cosa de noies... de fet a la contraportada diu "VOSOTRAS QUE HACÉIS..." etc. Ja veieu que vaig col·lecionar uns cromos que no anàvem adreçats a mi... (sempre a la contra!)
Però a lo que anava, la col·lecció de trajes està completa, però los "cromos metalizados" que sortien com a regal no... quina llàstima !, tot i que ara que ho penso en la distància, ja devia ser una maniobra comercial per a que compressim cada cop més "santets" fins a acabar la col·lecció, ja que aquest no el devia poder aconseguir ni amb el "Tinc/falte" que tantes estones ens feia passar mirant munts de cromos "repes" a l'hora del pati.

Ah, en aquests sí que hi sortien nois, però em penso que només els que anàven acompanyats d'un toro o un lleó (no vaig arribar a saber si sagitario era un noi o una noia...) que curiós!... segur que se'n podria fer una lectura absolutament sexista, però em fa mandra ara per ara...