Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 22 de juliol del 2011

EL MEU PREFERIT


El cromo gegant de l'àlbum de cromos de CHOCOLATES OLLÉ. Un personatge que sempre em va fascinar...
Aquest àlbum sempre el recordo a casa meva i, pel que hi ha escrit a la tapa interior, ja hi devia ser d'anys abans del meu naixement. I el guardo com una reliquia... Els cromos semblen enganxats amb pasta de farina i aigua...
Són tots personatges històrics i explica una mica la seva vida;
El començament de la descripció del TIMBALER DEL BRUC diu així:
"¿Dónde había nacido? ¿Quién era? ¿De dónde había venido?... Nadie, ni él siquiera, hubiera podido responder a estas preguntas. Probablemente nunca había conocido a sus padres. Lo cierto es que su único hogar lo componía el mesón de Narciso, en la villa de Martorell, donde el muchacho - que respondía al nombre de Jaime - ayudaba en la dura labor de la casa."
Ja us podeu imaginar les històries que s'encetaven en la meva ment d'infant en saber les coses que feia un noiet que es deia igual que jo !!!!