Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 9 de novembre del 2009

JA T'HO HAVIA DIT

Es curiós com algunes coses, algunes persones... són previsibles... quan jo era jove em molestava moltíssim que els meus pares o els adults em diguessin: "ho veus, ja t'ho havia dit" perquè creaven com premonicions de futur que jo pensava que mai havien de succeir, que -segons el meu punt de vista- eren errònies, però passen els anys, i veus que la gent cau en les mateixes trampes, els mateixos errors que havia caigut jo, i ara és quan entenc aquelles advertències, aquells sermons que començaven amb un "hoveusjat'hohaviadit", perquè m'adono que no ha canviat res, que els que van darrere nostre continuen en la mateixa direcció que nosaltres, que anavem darrere d'uns altres que van anar darrere d'uns altres, etc... sense adonar-nos, que només pel fet d'estar al davant en la vida, ja és té un avantatge...

1 comentari:

Lau-Ra ha dit...

ara me n'adono d'això, a més ho has escrit el dia del meu aniversari i..amb 24 anys he sentit molts: jathohaviesdit!
El q fa por és q aquesta frase surti de la meva boca
;p