Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 27 d’abril del 2015

TV LIES

Caminant per la ciutat, algunes vegades, m'adono que les parets parlen, que els missatges de rebeldia, de rEVOLUCIÓ que su-porten em diuen coses, que ens haurien de dir coses a tothom. L'altre dia vaig trobar un graffiti, on entre moltes coses, quan t'acostumaves a llegir el missatge de la paret, es podria veure uns dibuixos que expliquen el que jo penso des de fa molt de temps: LA TELE ENS MENTEIX I ENS ENVERINA.. estem començant a dependre del que hi veiem.
Ahir em deien que hi ha molts adolescents que volen ser famosos, que esperen que aquest sigui el seu futur, i jo els vaig comentar que què podem esperar d'un país on es programen Dirty-Shows on a la gent allò que més l'interessa són les misèries de les persones... Això no se suposava que ja ho cobrien els culebrons?? Cal que tota la programació estigui feta d'això o de reposicions d'això, o de crítiques d'això, o de programes fets amb bocins d'això???
Jo crec que no, però el poble és sobirà i decideix que vol mamar. Jo me n'abstinc!