Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 1 de gener del 2015

CAP D'ANY 2015

Com és habitual des de fa 3 anys, enguany vam rebre l'any nou contravenint el fred exterior tunejats de Jamaicans. El plaer està sobretot en la preparació de la Festa. Com em vestiré? Què els regalaré? Tothom vau estar impressionants... En breu segur que us podré oferir una crònica fotogràfica més detallada de l'ambientació !!!
De moment, aquí us deixo el meu regal a la colla del CLUB DEL LICOR per si voleu cantar! AHHH i unes quantes imatges !
Donde brilla el tibio sol
con un nuevo fulgor
dorando las arenas.
Donde el aire es limpio aún
bajo la suave luz
de las estrellas.
Si comprando algún cupón
me toca algún millón,
O una pedrea.
Vamos a trasladar
CLUB DEL LICOR
hacia esa nueva tierra.

(ESTRIBILLO)
YO: JAMAICA
Coro 1: Jamaicaaa
Coro 2: Jamaicaaa
YO: es JAMAICA
Coro 1: Jamaicaaa
Coro 2: Jamaicaaa
YO: Todo un inmenso jardín, eso es Jamaica.
Coro 1 y 2: Jamaicaaa
TOD@S: Si lo quieres pasar bien, piensa en Jamaica.

Cuando el año empieza a andar
Lo voy a celebrar
Con Jane y Pepa
Con David y con Joel
Irene, Cherry, yo
Toni y Elena
Anni, Modest y su amor
Y la incorporación
De Jose y Chema
Y los que llegarán
A un grupo que
Nunca cierra sus puertas.

(ESTRIBILLO)