Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 18 de març del 2013

DIA MUNDIAL DEL T.O.

PAULO FREIRE
ESTEVE CUITO
AUGUSTO BOAL

Dissabte va ser el dia Mundial del T.O. i aquí a Lleida no hi va haver cap moguda per celebrar-ho...
De vegades costa comprendre com algunes celebracions passen inadvertides per determinades persones.
Potser és que jo em qüestiono massa coses... o potser és que la gent no està de celebracions!
Per mi, de tota manera, continua sent important deixar una petita petjada que contribueixi al record de totes aquelles persones que han treballat usant el Teatre per donar veu a les persones que durant molt de temps han estat víctimes de la invisibilització, de la discriminació, de l'exclusió...
Gràcies a tothom que ha treballat per a l'educació, la conscienciació i el diàleg.

1 comentari:

MadaLena ha dit...

Hola Jaume,

Em dic Magdalena. Estic molt interessada en tot allò relacionat amb el TdO. Crec que és una molt bona eina per a la transformació social a nivel col·lectiu. Sóc educadora social i antropòloga, i en aquests moments estic intentant unificar les dos disciplines. He estat viatjant durant un any per llatinoamérica i realitzant alguns cursos al respecte. Ara estic a Lleida fins a l'octubre; si es donés alguna trobada o taller a la ciutat o voltants, t'estaria molt agraïda si em poguessis avisar! madsolso@gmail.com Moltes gràcies! :)