Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 23 de desembre del 2010

JO HE APRÈS...

Cada seixanta segons que passem molestos o enfadats, és un minut perdut de felicitat que mai no torna. La vida és curta. Trenca les normes, perdona ràpidament, besa lentament, estima de veritat, riu incontrolablement i mai et penedeixis de res d'allò que et va fer somriure. La vida pot no ser la festa que esperàvem, però mentre estem aquí ens toca ballar.

Jo he après que ningú és perfecte... fins que t'enamores.
He après que la vida és dura.... però jo ho sóc més!
He après que les oportunitats no es perden mai... les que tu deixes escapar les aprofita un altre.
He après que hauria d'utilitzar sempre bones paraules... perquè demà potser me les hauré d'empassar.
He après que un somriure és un mètode econòmic... per millorar el meu aspecte.
He après que cal gaudir del viatge... i no pensar només en l’arribada.
He après que com menys temps malgasto... més coses faig.
He après que quan sembres rancúnia i amargura... la felicitat se'n va a un altre lloc.
He après que no puc escollir com em sento... però sempre puc fer alguna cosa per reconduir els meus sentiments.

1 comentari:

Isabel ha dit...

Bon Nadal!!! Jaume. Sempre és festa quan s'aprèn!