Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 12 de març del 2010

SÓC POLIÈDRIC


La meva experiència professional és inseparable de la meva experiència personal, de totes aquelles coses que he viscut i que he après... tant en el món de les arts com en la vida quotidiana. Provinc d’una família humil, marcada per la bondat del meu avi, i la disposició social del meu pare i on les dones han jugat un paper fonamental tenint cura de tots nosaltres en tot moment.
Un amic m’ha dit que sóc polièdric com un calidoscopi, i jo voldria pensar que ho sóc per totes aquelles coses que em donen versatilitat, per totes aquelles coses que un bon dia algú em va ensenyar a fer i que, des de fa un temps, jo intento que aprenguin uns altres.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo et dono les gràcies per tot el que m'has ensenyat, que és molt... tant professional com personal, és un encant treballar amb tú i és genial poder disfrutar de tú a nivell personal... Montse

ANNA CIRERA ha dit...

Sigues el que vulguis ser, però no tinguis cap dubte, ens arriba tot allò que vols que aprenguem i més. Molt més, d’aquesta teva riquesa com a persona i com a mestre. I sense classe, instrucció, academicismes, només respirant amb tu, mirant amb tu, anant amb tu, il•lusionant-los amb tu, i compartint tot allò que ens ofereixes. Un besito molt gran, per tu.