Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 3 de desembre del 2008

DESITJOS INSATISFETS ( Sessió 10/03/06)

M’hauria agradat sentir-me piano en un Nocturn de Chopin.
M’hauria agradat ser un full, la ploma, ser el recipient de totes les paraules que encara estan per escriure.
M’hauria agradat ser Chopin per composar-te un Nocturn.
M’hauria agradat conèixer tots els llenguatges, tots els signes, totes les paraules per poder entendre el que em vols dir.
M’hauria agradat ser la Supervedette d’un cabaret alemany de principis del Segle XX.
M’hauria agradat ser els silencis de la partitura d’una bonica cançó.
M’hauria agradat ser una cantant en un tuguri de Nova Orleans.
M’hauria agradat ser Chopin, una nit qualsevol, en un lloc qualsevol, tocant el piano.

(Un ensemble de Solitudes - Autors Varis)

1 comentari:

El llanero solitario ha dit...

Per a mi ets el millor piano que mai ha interpretat a Chopin; ets totes les paraules que encara no he dit; ets el llenguatge que m'agrada parlar; ets la supervedette de Cabaret; ets el silenci ple de significat; ets el cantant que m'ha robat el cor; tu, per a mi, senzillament ets.