Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 25 de setembre del 2017

CONCERT D'ANIVERSARI


És la primera vegada que canto en públic fora de l'escenari, només davant d'un grup d'amistats... alguns conegudes i altres no.
Fins ara ho havia fet algun cop si vols per força, perquè em demanaven de cantar en algún sopar o així, però habitualment era una sola cançó i era una cosa que guardava per als escenaris, per als musicals que m'agraden o per als meus espectacles mig cabaret mig confessió.
Quan la Manola em va demanar que cantés unes cançons per als seus convidats al seu aniversari, al principi li vaig dir que sí sense pensar-m'ho ni un sol segon, després vaig passar una època en què m'ho repensava fins que finalment vaig poder contactar amb el Jordi, que m'ha donat l'empenta i la confiança per acabar-ho de fer.

VIDEO OJALÁ QUE TE VAYA BONITO

Gràcies Jordi per voler-ne participar.
Gràcies Manola per demanar-m'ho.
Gracies David per la paciència.
I gràcies a totes les persones que vau estar allà gaudint amb mi d'aquest moment.










2 comentaris:

Unknown ha dit...

Dons.....ben segur que tots han gaudit de valent!!!

cossosmutants.blogspot.com ha dit...

va ser una vetllada simpàtica i agradable....sí, vam gaudir tothom.