Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 28 d’agost de 2009

LA MANO AMIGA DEL DR. ALF


PARA LA AMIGA DE LA CONSULTA ANTERIOR CREO QUE MAS QUE UNA ESTUPIDA MARIPOSITA, QUE YA SABEMOS QUE SIGNIFICADO TIENE EN EL LENGUAJE DE LOS ANIMALES LO QUE NECESSITA ES UNOS BUENOS POTROS COMO LOS QUE SE MUESTRAN EN LA FOTO.
QUE LA APROVECHEN... Y QUE VOS LOS APROVECHÉS TAMBIEN !!!
DE NUEVO, DR. ALF

LA MANO AMIGA DEL DR. ALF


Estimat Dr. Alf,
fa no sé quan temps que tot i dormir plàcidament, somio, i somio moltíssim. Puc tenir, fins i tot, somnis diferents una mateixa nit; tots ben diferents, n’hi ha que em donen plaer i d’altres em desperten de forma angoixant, però n’hi ha algun que es repeteix de manera reincident; es tracta d’una papallona, preciosa, amb ales de colors turqueses que volta sens parar per sobre el meu cos, no es para ni una sola vegada, però no deixa en cap moment de seguir els contorns que dibuixen el meu perfil. Jo, immòbil no puc fer un pas un gest, si puc contemplar i cantar suaument, i si la meva veu emana dolça i afinada la dansa de la papallona és més ufanosa i gràcil. De prompte apareix l’afonia i la papallona emigra potser a un altre cos....i així diferents nits. Sabríeu vos perquè em ve aquest somni, hi ha alguna interpretació, que puc fer? Gràcies pel vostre temps i dedicació..

QUERIDA AMIGA ANÓNIMA,
PARA EMPEZAR ME GUSTARIA QUE NO SUFRIERA POR TENER SUEÑOS, PUESTO QUE ES UNA SENSACIÓN RELINDA, LO CIERTO ES INCLUSO YO TENGO SUEÑOS RECURRENTES EN LOS QUE COMO GATOS...
ME COSTÓ HORRORES DESCIFRAR EL SUEÑO QUE ME CONTÁS EN CATALÁN, PERÒ AHÍ VA MI INTERPRETACIÓN... POR LO QUE RECIEN SE ESTUDIÓ SOBRE MARIPOSAS... QUE VUELAN POR NUESTRO CUERPO, SON UNA ENCARNACIÓN DE LAS MANOS DE LA PERSONA AMADA, SI EL COLOR TURQUESA ES EL QUE TENÉS COMO PREFERIDO, SIGNIFICA QUE ÉS ALGUIEN A QUIEN QUERÉS... PERO A QUIEN NO LE IMPORTABAN TUS OPINIONES PORQUE CADA VEZ QUE EMPEZÁS A CANTAR TE QUEDÁS AFONICA Y SE VA EL ANIMALITO... Y POR LO QUE ME CONTÁS DEL OTRO CUERPO, ES QUE VOS SOÑÁS CON LA INFIDELIDAD DE LA PERSONA AMADA.
DE TODOS MODOS ES IMPORTANTE DESTACAR, QUE EL SUEÑO ES CHEVERE PORQUE VOS CANTÀS DULCE Y AFINADO, ESO SIGNIFICA QUE SOS FELIZ, DE LO CONTRARIO VOS CANTARIAS FATAL... AUNQUE SI QUE ES CIERTO QUE VOS ESTÁS AÑORANDO EL CONTACTO DE LAS MANOS DE ESA LINDA MARIPOSA...
Y AHORA MI CONSEJO, VOS NECESITÁS OTRO ANIMAL QUE RECORRA TU CUERPO Y SUS CONTORNOS, PERÒ DEJATE DE PAMPLINAS Y BUSCÁTE UN ANIMAL MAS FIERO, MÁS PRIMARIO, UN PUMA, UN BUEN PERRACO O INCLUSO UN COCHINO PORQUE LO QUE VOS NO NECESITÁS DE NUEVO SON LAS FINURAS DE ESA PAVADA DE MARIPOSITA...
ATENTAMENTE,
DR. ALF

dijous, 27 d’agost de 2009

CONDICIÓ 2

Per poder passar les nits tranquil
que no faci una calor excessiva...i no pensar.
No posar-me a repassar fragments
de la meva vida
que no em permeten viure
al teu costat.

Definitivament,
ets l'única cosa
que em deixa reposar
en les nits llargues
que passo mentre espero
un altre dia.

CONDICIÓ 1

La condició indispensable, el pressupost bàsic d'estar enamorat és ser correspost, en qualsevol altre cas no és amor, sinó consum... el consum d'energia interior que et mena lentament a la desesperació.

dimecres, 26 d’agost de 2009

dimarts, 25 d’agost de 2009

El resum de tots els finals


Totes les històries boniques s’acaben
perquè s’acaben les paraules
adequades per a contar-les…
i totes les paraules s’acaben,
no perquè ens faltin motius
per poder dir-les,
sinó perquè deixen de tenir sentit
per a nosaltres,
no creiem poder aconseguir res
amb aquestes paraules…
i perquè l’amor veritable s’ha acabat.
L’amor ha d’acabar malament
per continuar sent veritable...
i llavors un silenci negre i trist
és el resum de tots els finals,
el final de les històries,
el final de les cartes,
dels dies i les nits,
el final dels moments bons i dolents,
tots els finals dels que no pots fugir,
que sempre t’empaiten…

dijous, 13 d’agost de 2009

LA MANO AMIGA DEL DOCTOR ALF


querido dr Alf
después de ver sus diplomas, me atrevo a plantearle una pregunta, segura ahora que veo que tiene usted una formación reglada de que me podrá usted contestar.
harta ya de buscar por todas las droguerías y ultramarinos y boticas de la ciudad, le planteo a usted la pregunta.
la resina epoxi emocional, esa que anuncia por la tele esa pareja tan maja, ¿donde es que la venden? ¿va con receta? ¿que tiene contrindicaciones?
atentamente
yo

ESTIMADA YO...
LA RESINA EPOXI EMOCIONAL, PASÓ DE MODA JUNTO CON LOS TRESILLOS, LAS SILLAS DE ESCAI Y LA LACA PARA EL PELO, AUNQUE USTED PUEDE ENCONTRAR OTRO TIPOS DE ADHESIVOS EMOCIONALES QUE LE PUEDEN FUNCIONAR CHEVERE, COMO POR EJEMPLO:
* LOS ADHESIVOS EMOCIONALES TIPO ARALDIT DE DOS COMPONENTES QUE ASEGURAN UNA UNIÓN COMPLETA, PERFECTA E INDISOLUBLE PARA TODA LA VIDA.
* LOS ADHESIVOS EMOCIONALES TIPO BLUE TACK QUE REHUYEN DETERMINADAS ADHESIONES ESTABLES, Y QUE, CIERTAMENTE... PODRÍAMOS DECIR QUE SE BASAN ÚNICA Y EXCLUSIVAMENTE EN EL CONTACTO (BÁSICAMENTE SEXUAL, PUESTO QUE SE DEBEN MANEJAR CON LAS MANOS ANTES DE APLICARLOS)
* Y POR ÚLTIMO LOS MÁS TRADICIONALES Y CLÁSICOS COMO EL VELCRO (EL DE TODA LA VIDA) DEL QUE NO SE PUEDEN SEPARAR AMBAS PARTES SIN HACER RUIDO...
TODOS ELLOS PARA UNA BUENA ADHESIÓN EMOCIONAL, AUNQUE PARA UN RATO DE EMOCIONES SALVAJES LE RECOMIENDO EL PEGAMENTO IMEDIO QUE SI NO LE CONSIGUE UNA ALTA UNIÓN EMOCIONAL, AL MENOS PUEDE DEJARLE CONTAGIADO POR SUS EFLUVIOS...
ESPERANDO HABERLE SIDO DE UTILIDAD
LE ENVIA UN ABRAZO
DR. ALF